Als klantmanager Werk en Activering ben je verantwoordelijk voor een caseload van ongeveer 75-95 klanten, variërend van trede 2b t/m trede 6. De klanten in jouw coaseload zijn of traject-fit of werk-fit.
Je kent je klant en je volgt de ontwikkelingen van je klant nauwgezet. Je stuurt waar nodig bij en je rapporteert beknopt en zorgvuldig. Je hebt begrip voor de achtergrond van de klant, maar je kijkt vooral vooruit. Jouw relatie met de klant is betrokken én zakelijk. Je bent gericht op je doel: bemiddeling naar werk en uitstroom uit de uitkering. Je werkt methodisch en planmatig. Jouw uitgangspunten zijn vertrouwen en ‘afspraak is afspraak’.
Verder voer je de volgende werkzaamheden uit:
Klant is trajectfit (trede 2b-4)
Voor deze klant geldt dat er geen grote belemmeringen zijn om de klant meteen naar beschikbaar betaald werk te bemiddelen; de klant is gemotiveerd om te gaan werken. Een werkfitte klant heeft recente werkervaring opgedaan (betaald of onbetaald), heeft een compleet overzichtelijk CV en een goede diagnose (ZinZiz training) en duidelijke bemiddelingsprofiel incl. advies over nazorg (bijv. Jobcoaching).
De taken die je nu uitvoert zijn:
De organisatie RSD de Liemers
Samen met het Regionaal ICT en Inkoopdienstencentrum (RID) vormt RSD de Liemers de Gemeenschappelijke Regeling Samenwerking de Liemers (met in totaal ongeveer 115 medewerkers). De RSD is voor de gemeenten Duiven, Westervoort en Zevenaar de dienstverleningsorganisatie voor werk en inkomen. Bij de RSD werken ongeveer 80 medewerkers. De RSD is gevestigd in de Turmac Cultuurfabriek in Zevenaar.
De RSD is een netwerkorganisatie die wendbaar anticipeert op veranderende vragen vanuit politiek en samenleving. Samen met ketenpartners werken we creatief aan maximale participatiekansen voor klanten en aan de rechtmatige verstrekking van een uitkering. We zoeken samen met de inwoners naar een aantrekkelijk perspectief en doen een beroep op zelfstandigheid en eigen kracht. We houden rekening met het denk- en doe vermogen van onze klanten.
De RSD hecht waarde aan vakmanschap en investeert hierin. We dragen actief bij aan landelijke ontwikkelingen rond vakmanschap van DIVOSA en SAM.
Week 22
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.