Als Business Expert Bedrijfsvoering – cluster Financiën en Controle draag je bij aan de vernieuwing en verbetering van de Informatievoorziening van de Politie. Je brengt balans aan tussen de gewenste business vernieuwing, innovatie binnen de portefeuille bedrijfsvoering en de overige ontwikkelingen binnen het productiehuis ICT van de IV-organisatie.
TE BEHALEN RESULTAAT:
De business expert zorgt er mede voor dat de doelstellingen behaald worden binnen de afgesproken kaders binnen de dienst Informatiemanagement en stuurt zo nodig bij. De business expert werkt projectmatig en zelfstandig. Daarnaast stem je een aantal zaken af met de programmamanager FMS zodat het programma ‘Modernisering Informatievoorziening Bedrijfsvoering’ (MIB) soepel verloopt. De opdracht is afgerond wanneer de vernieuwing van het IV-landschap van de bedrijfsvoering is gerealiseerd en het programma ‘Modernisering Informatievoorziening Bedrijfsvoering’ (MIB) is geïmplementeerd.
VERANTWOORDELIJKHEDEN:
Wij zoeken een innovatieve, resultaatgerichte collega, die vakkundig goed is onderlegd en affiniteit heeft met bedrijfsvoering in het algemeen en met de vakgebieden Financiën, Planning & Control en de keten Procurement-to-Pay in het bijzonder. Je weet de diverse IV-vraagstukken op de juiste waarde te schatten, te analyseren en te verwoorden. Je zorgt dat de IV-keten daarin zo optimaal mogelijk werkt.
Doordat je een groot netwerk hebt, is het voor jou niet moeilijk om informatie, steun en medewerking te krijgen van collega's en relaties. Jij kunt dan ook op verschillende niveaus met je stakeholders communiceren.
Je bent overtuigend, ziet verbanden en samenhang en je kunt lange termijn doelstellingen formuleren met de bijbehorende planning. Je bent analytisch, ondernemend en sensitief.
TAKEN:
Het Politiedienstencentrum (PDC) telt zeven diensten ter ondersteuning van het gehele politiekorps, te weten de diensten Human Resource Management, Verwerving, Facility Management, Financiën, Informatiemanagement, Informatie- en Communicatietechnologie en Communicatie. Het PDC voert de operationele bedrijfsvoering activiteiten uit voor alle politiemedewerkers. Het beleid wordt geformuleerd binnen de betreffende beleidsdirecties. Uiteindelijk zetten ruim 6100 medewerkers zich in voor een goede service aan de operatie.
Je werkt vanuit de Dienst Informatiemanagement. De dienst voert verschillende taken uit, waaronder functioneel beheer, relatie- en service level management, gegevensgebruik en beheer en het bewaakt de kwaliteit en integriteit van vastgelegde gegevens. Bij de Dienst Informatiemanagement werken ruim 600 collega's. Vanuit de Sector Advies werk je gedeconcentreerd voor de business. De standplaats is Rotterdam.
Het IV-landschap van de bedrijfsvoering binnen de politie is sterk in beweging. De komende jaren staan in het teken van het vernieuwen, verbeteren en vervangen van grote delen van het bestaande IV-landschap. De architectuurkaders, de doelarchitectuur, de strategie en de roadmap zijn gereed. De focus zal liggen op het verwerven, selecteren, implementeren, migreren en in beheer nemen van de nieuwe en verbeterde (clusters) aan oplossingen. Hier draag jij in belangrijke mate aan bij.
Zsm na sluiting.
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.