Als gemotiveerde collega ga jij met jouw vakkennis en inzicht aan de slag bij de afdeling Beheer Openbare Ruimte en Gebouwen (BORG). Deze afdeling is verantwoordelijk voor het fysieke beheer en onderhoud van de kapitaalgoederen: de openbare ruimte en gebouwen. De afdeling verzorgt ook de Gladheidbestrijding inclusief het strooien door onze eigen Buitendienst.
Het Handboek Gladheidsbestrijding is weer bijgewerkt na weer een leerzaam strooiseizoen. Er zijn nog diverse zaken af te ronden voor het nieuwe seizoen.
Wij zoeken een gemotiveerde Werkvoorbereider gladheidbestrijding die inzetbaar is om het team Gladheidbestrijding tijdelijk te ondersteunen. Synchroon aan de voorbereidende werkzaamheden ondersteun en schakel je als Coördinator tussen de Teamleiders en contractmanager Gladheidbestrijding, hierdoor ben je de spin in het web van werkvoorbereiding tot aan de uitvoering.
JOUW VERANTWOORDELIJKHEDEN:
Deze functie als Werkvoorbereider / Gladheidscoördinator is goed in deeltijd of als aanvullende klus uit te voeren. Je bent wel tijdelijk onderdeel van de assetgroep Wegen van de afdeling BORG, team Realisatie. Je hebt veel contacten intern en extern en krijgt veel vrijheid om je eigen werk vorm te geven. Ook staan wij open voor kandidaten die een deel van de werkzaamheden kunnen en willen uitvoeren, uiteraard moeten de voorbereidende werkzaamheden als eerste worden uitgevoerd.
JOUW TAKENPAKKET:
het controleren van lopende afspraken rondom gladheidbestrijding;
het monitoren en aanpassen van gladheidbestrijding routes zoals de preventieve, curatieve en noodroutes;
het aansturen van aannemers en leveranciers;
het controleren op de naleving van contracten en veiligheidsvoorschriften;
het verzorgen van administratie en technische zaken over gladheidbestrijding werkzaamheden;
het geven van voorlichting aan bewoners, adviseren bij het afhandelen van klachten;
het coördineren van publicatie op de interne en externe website;
het aangeven van locatie zoutbakken en plaatsing gladheidbestrijding verkeersborden.
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.
We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.
Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.
We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.
23 augustus as.
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.