Projectondersteuner Planning en Control

32921
Opdrachtnummer
32921
Opdrachtgever
Gemeente Wijk bij Duurstede
Datum
22 januari 2025 tot 22 juli 2025
Uren per week
voor 24 Uur per week.
Status
Open
Regio
Utrecht
Functie type
Administratief en Officemanagement, Finance
Sluitingsdatum
8 januari 2025
Verlengingsopties
Ja, 3x 3 maanden.

Gemeente Wijk bij Duurstede

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Wijk bij Duurstede

Introductie
Voor de Gemeente Wijk bij Duurstede zijn wij op zoek naar een Projectondersteuner Planning en Control.
Opdracht inhoud
  • Je regisseert in de planning, coördinatie, en bewaking van de voortgang en begeleidt de producten vanuit de P&C cyclus. Op korte termijn betreft dit het traject begroting / kadernota 2026 en de jaarrekening 2024;

  • Als ondersteuner ben je de spil tussen de projectleider van het begrotingsproces, de betreffende coördinator van het product vanuit afdeling financiën en medewerkers van de overige afdelingen, ambtelijke organisatie en bestuurlijke organisatie;

  • Je draagt zorg voor beschikbaarheid van formats, agendaplanning en -afspraken, communicatie naar betrokkenen, bewaken van de planning en afspraken, (ondersteunen bij) het totstandkoming van boekwerk en de teksten hierin;

  • De inzet is flexibel in de weken; afhankelijk van het proces kan er in een periode meer of minder van de gecontracteerde uren worden verlangd.

Organisatie

Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers een relatief kleine gemeente, waar het fijn is om te wonen en te werken. We zijn klein en dat zien we als voordeel. Want werken voor onze gemeente wil zeggen dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt en met je voeten in de klei staat. Je weet mét en voor wie je werkt en je ziet het resultaat van je werk in de praktijk tot stand komen. Korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Daarbij zetten we een gezonde dosis pragmatiek in. Naast je vakkennis is er volop ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken én doen geblazen hier in Wijk. Daarbij vinden we het belangrijk dat we elkaar goed kennen en het leuk hebben met elkaar.

Competenties

  • Planmatig;
  • Hands-on mentaliteit;
  • Teamplayer;
  • Schakelen tussen de diverse hiërarchische niveaus;
  • Communicatief vaardig (woord en geschrift);
  • Affiniteit met financiën;
  • Standvastig.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  2. Je hebt minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als project ondersteuner bij een gemeente;
  3. Je beschikt over aantoonbare werkervaring bij een gemeente;
  4. Je hebt aantoonbare werkervaring met het bestuurlijk proces;
  5. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met financiële begrotings- en verantwoordingsproducten;
  6. Je hebt aantoonbare werkervaring met het redigeren en controleren van teksten;
  7. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met het voorbereiden van vergaderingen.
Gesprek

15 en 17 juli as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.