Senior facilitair adviseur

32999
Opdrachtnummer
32999
Opdrachtgever
Gemeente Hardenberg
Datum
3 maart 2025 tot 27 juni 2025
Uren per week
voor 32 Uur per week.
Status
Open
Regio
Overijssel
Functie type
Beleids en Adviesdiensten, Inkoop & Facilitair
Sluitingsdatum
23 januari 2025
Verlengingsopties
Ja, 3x 12 maanden.

Gemeente Hardenberg

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Hardenberg

Introductie
Voor de Gemeente Hardenberg zijn wij op zoek naar een Senior facilitair adviseur.
Opdracht inhoud

In Hardenberg gaan we voor de beste facilitaire diensten en voorzieningen! In deze rol ben je verantwoordelijk dat dit allemaal tot in de puntjes geregeld is. Enorm belangrijk werk. Dankzij goede facilitaire voorzieningen kunnen onze collega’s hun werk goed uitvoeren. Jij bent de specialist die ons helpt bij aanbestedingsprocedures voor diverse facilitaire diensten en voorzieningen. Dit doe je samen met de collega’s van team Inkoop. Ook ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor diverse facilitaire projecten. En wij willen onze diensten steeds meer centraliseren. Je adviseert ons management en collega’s over vraagstukken op het brede, facilitaire gebied. En je denkt mee met de professionalisering van facilitair management. Tot slot pak je de volgende aanbestedingen zelfstandig op. En stelt samen met team Inkoop de aanbestedingsstukken op:

  • Aanbesteding binnenbeplanting;

  • Aanbesteding Catering.

Organisatie

De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners. We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt. Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Competenties

  • Jij bent een echte regelaar;
  • Je zit vol energie en haalt er plezier uit je collega’s goed te faciliteren;
  • Je bent duidelijk in je communicatie en houdt van zichtbare resultaten behalen;
  • Daarbij blijf je altijd toegankelijk en denk je servicegericht;
  • Ook onderhoud je goede contacten met onze leveranciers.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over een aantoonbaar afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau richting facilitair management;
  2. Je bent aantoonbaar in het bezit van NEVI 1 én NEVI 2 diploma;
  3. Je beschikt over aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring met het facilitaire werkveld;
  4. Je hebt aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring bij een overheidsinstelling;
  5. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met aanbesteding procedures gericht op binnen beplanting én catering;
  6. Je hebt aantoonbare werkervaring met het schrijven van adviezen en beleidsstukken op het gebied van facility ten behoeve van management;
  7. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met positionering facilitair management.
Gesprek

10 februari as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.