Wij zoeken een functioneel beheerder die een prestatie neerzet. Die eigenstandig verantwoordelijkheid neemt voor het organiseren en structureren van de werkzaamheden binnen de gegeven kaders en goed kan werken in teamverband. Binnen de directie IV, afdeling Bouwen, Testen & Functioneel Beheer, Kennisteam Functioneel Beheer is behoefte aan een functioneel beheerder voor de generieke werkplek met de focus op adoptie binnen de RVO organisatie (7000+ medewerkers over 6 locaties in heel Nederland) van (nieuwe) Ms 365 en digitale samenwerkingstools. We hebben iemand nodig die goed het overzicht kan houden, proactief kan plannen en organiseren, prioriteiten kan stellen en in de dynamiek kan schakelen. Een stevige en stressbestendige persoonlijkheid met uitstekende communicatievaardigheden en die over de nodige organisatiesensitiviteit en tact beschikt.
Naast regulier beheer van de generieke werkplek (kantoor automatisering) en beheer van de digitale samenwerkingstools (zoals o.a. MIRO en JIRA), is deze functie gericht op de adoptie van (nieuw) uitgerolde Ms 365 voorzieningen die binnen de RVO organisatie door de medewerkers nog niet breed omarmd worden. De werkzaamheden t.b.v. deze adoptie betreffen:
Adoptie: RVO verder brengen in het optimaal gebruiken van de verschillende digitale (samenwerk)voorzieningen en Ms 365);
Invulling geven aan adoptieplan RVO;
Opzetten champions-netwerk;
Opleiden en coördineren champions;
Advisering nieuwe producten;
Opstellen inspiratiekaarten en instructiematerialen;
Contactpunt voor RVO Academy;
Gebruikersondersteuning en opstelling handleidingen en instructies;
Onderhouden netwerk dienstonderdelen werkplek EZ.
Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 6000 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!
Zsm na sluiting.
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.